^_^v

tisdag 14 september 2010

Styling Voyage!

I helgen följde jag med Voyage (länk) på deras största och viktigaste spelning hittills;
Ö-viksmaran! Mitt uppdrag var främst att styla och hjälpa sångerskan i bandet Therese :)

Innan så har Robin arbetat med att göra stora bokstäver i tyg att sätta på backdroppen dom har, och det blev sjukt bra! Han är jätteduktig!


Så här blev det att se ut till slut :D Så nu har dom en stor, snygg logga bakom sig på sina spelningar!



Nu har jag tyvärr inte alls några bra bilder på Thereses outfit. Smink och hår syns inte så bra, dessa bilder är rätt mörka, men jag ska försöka komma över några bättre i sinom tid :)


Så här såg jag ut! Också rätt dåliga bilder...suck...jag MÅSTE köpa en bättre kamera..funderar på en Canon Powershot D11 som Cathrine (länk) införskaffat.

NÅGON SOM ANNARS HAR ETT BRA FÖRSLAG?


English: This weekend I went with Voyage in their largest and most important gig so far; Öviks-maran! My job was mainly to style and help the singer in the band Therese:) Before doing so, Robin have been working on some large letters to put on their back drop, and it was awesome! He is really good!

2 kommentarer:

Erica sa...

Grym du är! Ni ser cooola ut!

Björn sa...

oH my god, you are GOOURGUSE, can point you wepon at me any day.... seriöst.. fin klännig du har. var det roligt?

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails