^_^v

fredag 29 oktober 2010

Disco Inferno

Nu är discodräkterna färdiga :D Tjejerna blev jättenöjda vilket är allra viktigast!
Det var kul att göra något annorlunda och jag kommer givetvis att hjälpa dem igen.
Grattis! Ni har nu blivit mina no1 discokunder ;)







...och som vanligt ber jag 7000 gånger om ursäkt å min kameras vägnar men som vanligt lovar jag bättre bilder när sådana har tagits.

Nu finns det också bra bilder på den gröna Do-Redo jackan (länk)


English: Now the disco costumes are ready :D The girls were very happy which is most important!
It was fun to do something different and I will of course help them again. Congratulations! You have now become my no1 disco customers;)
... And again, I ask 7000 times to apologize on behalf of my camera but as usual, I promise better pictures when those exist :)
Now I have better pics on the green Do-Redo jacket! Click on the purple highlighted link above :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails