^_^v

lördag 26 mars 2011

Fabricsamples and swarovski

Håhå! Nu har det kommit tygprover ifrån medeltidsmode (länk) som jag och Robin ska frossa i :D Jag bad om ett 15-tal prover men fick heeela sortimentet, höhö ^^
Så nu blir det knektar och bumlor för hela slanten på Gotland i sommar!







Sen kom mitt US-paket med svarowski-stenar och det fenomenala verktyget :)
För er som möjligtvis skulle vilja handla från lovetocrystal (länk) så får ni tänka på att det tillkommer en tullavgift när ni väl ska hämta ut paketet.

Se så vackert de glittrar i solen. Sanslöst blänk i dom där alltså!
Jag har en speciell idé för dessa. Men det får ni se när jag börjar med det projektet.

Jag kom in på någon sida här om dagen där dom hade en omröstning på hur många projekt man hade på G samtidigt....well...hrm..


English: Now the fabricsamples from "medeltismode" has arrived, and now me and Robin can gormandize among it :D I asked for about 15 different samples but I got her whole selection, hehe ^^ So now it will be german doublets and saxon gowns for Gotland this summer!
Then I got my US-package with swarovski and the brilliant tool :) For you that would like to shop at "lovetocrystal" there will be a duty when you'll pick up your package (for us in sweden).
Look how beautiful they twinkle in the sun. Marvelous spark in them! I have a special idea for those but that you'll see when I start the project.
I visited a site that had some kind of voting of how many projects you had at the same time...well....hrm..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails