^_^v

söndag 4 april 2010

Barndomsminnen..

Farmors gamla högklackade sprang jag jämt runt i som barn. När farfar dog och farmor fick flytta från det stora vackra kråkslottet i Ålsta till ett äldreboende räddade jag mina kära minnen ur allt som skulle rensas...
Ovanlädret sjöng på sin sista vers och jag använde dem tills det var helt slutkört. Då fick dem nytt! Lila denna gång :D





Ett par andra underbara i min samling!

Detta är från märket "Irregular choice" som jag hade gått och trånat efter i flera år och aldrig haft riktigt råd att beställa ett par från internet. Sen när vi skulle åka till London under mitt första Stenebyår så såg jag min chans!
Hittade ett par det allra sista jag gjorde på shoppingdagen. Dessa är också de högsta jag har. Dom ser inte jättehöga ut på bilden but believe me....they ARE!


3 kommentarer:

Erisa sa...

jag dör vad roligt med hästen! sjukt söt
görnice att kunna klä om sina gamla skor också, sicken tjej du är!

Erisa sa...

ps. jag såg nu att det var en enhörning. Jag menar alltså enhörningen!
de här var ju för roliga! http://shop.irregularchoice.com/womens/product/3009/once-in-love.html

Jenny Blå sa...

Jag blir sååå avudsjuk...vicka skor!!!
Jag gillar ju liksom skor...

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails