^_^v

lördag 17 april 2010

It went well!

Hej! :D

Nu är jag hemkommen sedan någon timme från andra dagen på Hallsbergs företagsmässa! För min del gick det bättre än jag hoppats! Jag hade många människor framme som kändes som genuint intresserade. Även om jag bara hade haft EN väldigt intresserad kund gör ju att man vill fortsätta :D
Så det känns mkt bra och jag är väldigt nöjd!

För kondis gick det också bra! Vi hade provsmakning på smörgåstårta och vi fick in en hel del beställningar och sålde många påsar utav vårt populära knäckebröd :)

Dock har jag varit lätt krasslig under dessa dagar så nu är jag lite lätt mör...
Har lite projekt som ligger på bordet just nu. Skönt att inte behöva ha en deadline på ett tag nu :)


En massa skinnhjärtan! Får se vad det blir av dom. Jag hade en illusion men nu känns det som om den kanske byter riktning :)

Ett annat projekt som jag redan vet precis ad jag ska göra med. Det värsta är att om man råkar få en paus i sitt arbete får det inte ligga för länge så att lusten dör. Det kan ske i en handvändning, och då måste grejorna ligga allt från en månad upp till ett år om inte längre. Konstigt det där med kreativiteten ^^

Så här ser mitt tillskärarbord ut just nu. Det är också en yrkeshemlighet som inte ens yrkesmannen själv kan svara på; Hur fan man kan ha stenkoll på vart man har alla grejor i denna hopplösa röra!!



Nästa gång jag ska visa upp mig är på Toltorps hantverksmässa! (Närkesberg) Ca 3000 besökare på en enda dag. Det tyckte jag lät som ett bra forum ^^
Så kom dit! Det brukar vara mycket bra grejor på den marknaden.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails