^_^v

tisdag 30 mars 2010

November 2007..

Ytterligare ett par av de första grejorna jag gjorde. Ett kortfodral bland annat. Det var i samma veva som vi fick lära oss att färga in med narvsvärta :)


Ojojoj här vinglar sömmen iväg ^^


Min systerson Gustav önskade sig en pengapung att ha på medeltidsveckan!


Den här hösten började jag sticka och virka! Det här är mitt allra första större stickprojekt!


Detta var ett förbaskat kul projekt! Bygga otroligt stabila lådor och askar i bokbinderiteknik!

Jag har använt:
  • Universalpapp 3 el 2mm
  • Panduros panokit-lim eller vanligt trälim funkar också och ett bokbinderilim som heter Platonal
  • Bokbinderiklädsel ett tjockt tyg som limmet inte slår igenom
  • Linjal, kniv, en liten vass sax och falsben
  • NOGGRANNHET!
Sen får ni komma på kurs! :P




Jag har äntligen min kära här hos mig. Om än bara för ett par dagar så fyller det på kärleksförrådet för en liten stund ^^
Nu ska vi nog crasha. Ska upp och jobba förmiddag på kondis imorgon.



Godnatt! :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails