^_^v

onsdag 31 mars 2010

Nyproducerat

Här kommer ett par saker jag hade med på visningen i söndags :)



Ett halsband som jag fick inspirationen ifrån ett liknande i silver jag hittade i en tidning. När jag såg det fick jag genast en idé om hur man skulle kunna göra något sådant i skinn och jag var helt enkelt tvungen att testa min teori :)

Jag har använt:

  • ca 1,8 - 2mm (jag skulle gissa på att det är;) vegetabil nöthud (Vet ej om det är framdel eller sida)
  • Bladmetall i silver
  • Acra-K pärlemor
  • Lintråd
  • Rhinestones
  • Kedja, ringar och lås





Dessa örhängen började jag med redan på skolan. Det är ett resultat utav spill ifrån en väska (i form av en kassett) jag gjorde i ett projekt. Dom har legat i en burk, ofärdiga, under tiden annat var viktigare och blev också lätt bortglömda. Men nu hittade jag dom och tänkte att jag äntligen skulle slutföra!

  • ca 2mm vegetabilgarvad nöthud (Kommer inte ihåg om det är framdel eller sida här heller)
  • Acra-K kungsguld
  • Pärlor, vanlig sytråd, ringar och öronkrokar






0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails